مشاوره آماری پایان نامه

هزینه مشاوره در زمینه تحلیل آماری و سایر مباحث مربوط به پایان نامه ساعتی 1 میلیون تومان است. به ازای هر 30 دقیقه سفارش 10 دقیقه بیشتر در خدمت شما خواهم بود (با افتخار). بسته های مشاوره آماری که در ادامه معرفی می شوند، به شما در رفع مشکل تحلیل آماری پروژه یا پایان نامه کمک شایانی خواهد نمود. لطفا توجه داشته باشید. قبل از هر چیز در ابتدا از طریق راه های ارتباطی معرفی شده سوال و مشکل خود را مطرح کرده و پس از هماهنگی با مجموعه آرتا پژوهش و تعیین وقت مشاوره، اقدام به پرداخت نمایید.

بسته مشاوره یک

150 هزارتومان

بسته مشاوره دو

300 هزارتومان

بسته مشاوره سه

450 هزارتومان

بسته مشاوره چهار

600 هزارتومان

نگارش پایان نامه و ارائه آن یکی از مهمترین مراحل تحصیلات تکمیلی به شمار می رود، به طوری که انجام این مرحله از تحصیل برای دانشجویان با توجه به عدم تجربه ی قبلی در تدوین کارهای پژوهشی بسیار نگران کننده و استرس آور است. از این رو هر چقدر دانشجویان به ترم اخذ پایان نامه نزدیکتر می شوند، اضطراب و نگرانی آنها نیز بیشتر می شود، که در موارد حاد باعث بروز بیماری افسردگی و عصبی می شود.

 از سوی دیگر با توجه به کیفیت تدریس نامناسب اساتید در دروس کاربردی مانند روش تحقیق و آمار که به عنوان دروس پایه ی پژوهشی شناخته می شوند، بسیاری از دانشجویان با الفبای پژوهش و کارهای علمی آشنا نیستند. تمامی این موارد باعث می شود تا دانشجویان مهمترین بخش از مرحله ی تحصیلات تکمیلی یعنی پایان نامه را برون سپاری نمایند و این عامل باعث ایجاد بازار و توسعه ی روز افزون موسسات پژوهشی شده است.

 این در حالی است که بسیاری از این افرادی که در این موسسات مشغول به تدوین کارهای پژوهشی هستند، از مهارت های علمی و نرم افزاری مناسبی برخوردار نیستند. مشکل دیگری که در بین بسیار چشمگیر بوده، ارتباط این موسسات با اساتید دانشگاه های مختلف است. به طوری که اساتید بعضا به عنوان واسطه بین دانشجو و موسسات پژوهشی عمل کرده و همین ارتباطات پشت پرده را به کانال های رسمی دانشگاه وارد می کنند.

 در این حال هنگامی که دانشجو به مرحله ی دفاع از پایان نامه می رسد، با توجه به اشکالات عمده و مبنایی در پایان نامه، با چشم پوشی داوران دانشگاهی روبه رو شده و بدون رفع مشکلات موجود در پایان نامه، با نمره ی ممتاز از پایان نامه ی خود دفاع نموده و در کمال تعجب با تشویق اساتید نیز روبه رو می شود. این مشکل زمانی نمود بیشتری پیدا می کند که اساتیدی که با یکدیگر همفکر بوده، با تشکیل تیم های غیررسمی همانند شبکه های مافیایی طرز تفکر خود را در دانشگاه قالب می کنند. از این رو تمامی این مسائل دست در دست یکدیگر داده و متاسفانه وضعیت پژوهشی دانشگاه های استان گیلان با توجه به شاخص هایی مانند تولید مقاله های اصیل، مقاله های علمی پژوهشی با ضریب تاثیر بالا و سایر خروجی های علمی نسبت به استانداردهای روز دنیا در وضعیت اسفباری قرار دارد.

با توجه به مشکلاتی که در بخش قبلی عنوان شده است، موسسه آرتاپژوهش در استان گیلان با آگاهی کامل از تمامی این مسائل به توسعه تیم های پژوهشی قوی مبادرت ورزیده است، تا در نگارش پایان نامه و آموزش آن به دانشجویان تحصیلات تکمیلی، مسئولیت پذیری اجتماعی خود را به نحو احسن انجام دهد. تیم آرتاپژوهش از سال 1388 با توجه به شناسایی مسئله و مشکل در فعالیت های مختلف پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی(اعم از پروپوزال کلاسی، طرح توجیهی، مقالات مروری، مقالات ترویجی، مقالات علمی پژوهشی، مقالات آی اس آی، تدوین و نگارش فصول مختلف پایان نامه و تحلیل آماری) اقدام به تشکیل تیم های تخصصی چندنفره کرد که این افراد تشکیل دهنده ی این تیم ها شامل مترجمین، حروف چین ها، آنالیزورها و خبرگان حوزه ی روش شناسی هستند. از طرف دیگر با توجه به بررسی و پایش بازار شرکت های پایان نامه نویسی در استان گیلان مشخص گردید در شرکت ها افراد نابلد به تدوین و نگارش پایان نامه مشغول هستند. به طوری که در بعضی موارد پروژه های ناقصی که توسط سایر موسسات پایان نامه نویسی در استان گیلان انجام شده بود، از طریق واسطه های مختلف برای متخصصین آرتاپژوهش ارسال گردید و بعد از بررسی فصول مختلف پایان نامه و پروژه های مربوطه، نقص در گام های مختلف آنها مشخص گردید.

با این تفاسیر نگارش پایان نامه در گیلان با توجه به وجود دانشگاه های مختلف در این استان همواره به عنوان یک بازار مناسب برای شرکت آرتاپژوهش قلمداد می شود. تجربه ی چندین ساله ی متخصصین این شرکت در امر نگارش پایان نامه در گیلان و کل کشور نشان داده که این موسسه از پتانسیل علمی-پژوهشی بسیار بالایی در این زمینه برخوردار است و تنوع رشته هایی که برای آنها پایان نامه نگارش شده است، بر این واقعیت صحه خواهد گذاشت. متخصصین این شرکت در تمامی گام های مربوط به نگارش پایان نامه اعم از پروپوزال، کلیات پژوهش، مرور ادبیات، روش شناسی پژوهش، گردآوری داده ها، تجزیه و تحلیل داده و بحث و نتیجه گیری در کنار دانشجو هستند و بعضا مشاهده شده است که دانشجویانی که برای آنها در سالیان گذشته پایان نامه نگارش گردید، شخصا به عنوان پژوهشگر به تدوین پایان نامه و کارهای پژوهشی اقدام نمودند. همچنین تجربه ی زیسته ی دانشجویانی که فارغ التحصیل دانشگاه های استان گیلان و سایر دانشگاه های کشور بوده اند و توسط تیم آرتاپژوهش برای آنها پایان نامه نگارش شده است، مشخص می کند که تیم متخصصین آرتاپژوهش در امر نگارش و تدوین پایان نامه نقش خود را به درستی ایفا کرده اند.

با توجه به مطالب مندرج در پاراگراف های بالا، عوامل بسیار زیادی باعث تشویق و ترغیب موسسه آرتاپژوهش به تدوین و نگارش پایان نامه در گیلان شده است. اما یکی از مهمترین دلایلی که این موسسه به حوزه پایان نامه نویسی در استان گیلان تشویق گردید، توان بالای آموزشی در بین متخصصین این موسسه است، به طوری که در بسیاری از موارد مشاهده گردید که اساتید راهنما و مشاور دانشجو نیز، از کمک های علمی و همفکری با متخصص آرتاپژوهش استفاده کرده و دغدغه های ذهنی خود را رفع نمودند. در واقع در تفکر مدیریت آرتاپژوهش این عامل بسیار پررنگ است که بر فرض مثال حتی اگر به طور ماهانه یا سالانه تعداد موسسات پایان نامه نویسی در استان گیلان زیاد نیز شود، شرکت های تاسیس شده توان ارائه آموزش های تخصصی و توجیهی از بعد روش تحقیق و مباحث تحلیل را نداشته و نخواهند داشت. این رو این بازار برای موسسه آرتاپژوهش به عنوان یک اقیانوس آبی تلقی می شود، که حداقل تا پنج سال آینده شرکت های جدید توان رقابتی با آرتاپژوهش را نداشته و این نکته به عنوان یک مزیت رقابتی منحصر به فرد برای این موسسه به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *